"Egy tökéletes hétvége margójáról" rovat

Egyik valaha volt legjobb hétvégém volt. Voltam Gunson, a digók messze a várakozásokon felül teljesítve ezüstöt nyertek. Egész hétvégén eszetlenkedtünk az uncsitesómmal és a feleségével, még házibuliban is voltunk. Ma lecsorogtam Balcsira takarítani, ingadozott az áram, kihívtam az e-ont, 4 óra késéssel jöttek ki, így lemaradtam a döntőről, de ez -mint később kiderült- egyáltalán nem baj. Végül is összességében hatalmas pár nap volt, fagyival, lángossal, 4 óra várakozással és gondolkozással, sikertelen koncertszervezéssel és a végén egy olyan kedvességgel, amire egyáltalán nem is számítanál. Most itt ülök a holnapi határidős statisztika felett, azon gondolkodom, ha valamit kihagyok a hétvégén és helyette megcsinálom a melót, akkor most aludhatnék. De nem, jól döntöttem, így volt ez igazán jó. Köszönöm ezt a hétvégét mindenkinek! :)))

We are listening and we're not blind, this is your life, this is your time. :)

Snow patrol - Called out in the dark