"Összefoglaló" rovat

Jók:

Jó a tiszteletjegy, főleg az ára. Jók a csillező hippik, mert közvetlenek és aranyosak. Még tüzet is adtak, ingyen, igaz, ingyen is kapták. Jó a helyszín, mert mégiscsak Balcsi. Jó a hangulat, a pezsgés, az emberforgatag és a közvetelenség. Jó az erezd el a hajam, jó volt a sör, jó ötlet a visszaválthatós korsó, (jó lett volna, ha nem basszuk mindent előre a tömegbe. Jó a részegség, jó az indokolatlanság, és jók a barátok, akik közös témája bemelegítésként: baszogassuk az Ádit. :) Szegény kis vérző szívemet megbántották.:) Aztán jók a tomboló hippik, jók a fruttik részegen. Jó volt a hosszú hajú, vastagkeretes hippiszemüveges vörös, akit megpörgettem a sárga zsigulira. Jó a sztetoszkóp, a jéger és a T pálinkája melegen. 

Nem jó:

Nem jó, hogy amiért mentem az egy fos volt. Én nem elemzem, olvassátok ha akarjátok. Én csalódtam. Nem jók a széklenyúló hippik. Nem jók a beugató biztonsági őrök, és a türelmetlenül sorban álló hippik. Nem jó a sátrazás és a mocsok, és nem jó a 11 rugós okoskodó taxis. Nem jó a fesztiválkártya rendszer, csak a kp játszik. 

Nagyon jó:

Júli 1-jével nyílt Lendván egy olasz bolt. Ma vetem gnocchit és tortellinit 1-1 kilót, vettem ricottát és spenótot, hat tonhalkonzervet, egy vödör olivát és csináltam tonhalas tésztasalátát. Annyira szép Parmiggiano reggianojuk van, hogy az valami hihhhetetlen, de sajnos még egy negyed kiló is 15 euró, úgyhogy azt most kihagytam, viszont vettem fél kiló mozzarellát. Elefánt a porcelánboltban. Szereztek egy törzsvásárlót. :) Hétvégén sajtos sonkás gnocchi lesz.


Így kellett volna kinéznie: