"Fejezzük be az évet zenével" rovat A. rész

Több okból indítok napi rovatot:

1. Mert így döntöttem.

2. Mert szilveszterre be tudom fejezni. És visszatekintek 25 évem legjobb zenéire ábécében.

3. Mostanában olyan vádak érték a Wttj-t, hogy túl sok rajta a metál. Namost ennek az az oka, hogy én imádom a metált. De mivel hamarosan itt van gyereknap és április 1., ezért legyen kedvetek szerint.

 

Szóval ábécésorban fogok haladni. Az eredeti koncepció szerint (amit majd jól meg fogok szegni) minden betűhöz társítok 3 számot. Lesz egy Langyi (amit azért persze szeretek, mert érzelmes vagyok), egy Metál (sic) és egy egyéb vagy leves vagy lecsó kategória.

Ha valakinek valamelyik következő betűhöz javaslata van, dobjon egy kommentet, egyedül is határozatképes vagyok, kirakom.

 

Első nap. A betű.

 

A langyos : Alanis Morissette: Thank You

 

A metal: Avenged Sevenfold: Afterlife

 

Az egyébbe ma többet is beteszek: (nesze neked koncepció, tisztára olyan vagyok mint a Fidesz)

Avril lavina komplikál:

 Amy Winehouse: Valerie

 

 

És a végére egy azoknak, akik kevésbé az alkoholt szeretik: