"Ötlet" rovat

Az előző posztról eszembe jutott a népbutítás.

Mivel itthon - de főleg a székesfővárosban - a szart is el lehet adni, ha szépen becsomagolod, és azt mondod rá, hogy fogyaszt, vagy méregtelenít, gondoltam megpróbálkozom én is pár dologgal.

Akkor jutott eszembe, amikor megláttam egy Bp-i háztartásban a gyümölcsmosó vegyszert. (nemtudom.... Ez csak számomra a tökéletes paradoxon??)

Szóval én kenyérmosót akarok kitalálni. Minden ötletre vevő vagyok. Akár vegyszer, akár valamilyen eljárás. Kitalálod, pesten meg eladjuk, és kaszálunk. Még ha nagyon akarod, szerzünk hozzá egy celebet, aki reklámozza. Mondjuk:

"Egész eddig simán ettem a kenyeret. De rájöttem, hogy a búzát, a lisztet a vidéki parasztok a tyúkszaros kezükkel összetapogatják. A kenyértésztát és megsült kenyeremet a pék a dohányos kezével összefogdozza (a pékek köztudomásúan dohányosak). A szállító mocskos olajos kezéről és a bolti eladó felmosóvíztől csöpögő kezéről már nem is beszélve! MEGOLDÁS? A kenyérmosó vegyszer/gép/eljárás."

Valami ilyenre gondoltam, várom az ötleteket, innovációt, befektetőket.

A befolyt összegből pedig beindítjuk a parizerautomata vállalkozást.