"Magánnyugdíj" rovat

Korosztályunkat érzékenyen érintő kérdés, hogy mi lesz a nyugdíjunkkal. Mert az tiszta, hogy a kövi másfél év alatt megtakarított pénzünket a forradalmi kormány lehúzza, de az nem tiszta, hogy nekem ebben mi a biznisz. Próbálok utánajárni, már beszéltem az ING-vel, beszéltem fideszessel, sőt még egy saját magát független alkusznak nevező pénzleső céggel is, hátha tud valaki nekem, tanácstalan ostobának valamit mondani, hogy mit érdemes tennem. Menjek, vagy maradjak?

Aki ismer, tudja, hogy maradni fogok a magánpénztárnál, mert alapvető beállítottságom, ha fentről dirigálnak, és azt mondják, hogy az tuti jó, akkor én azt mondom, hogy az tuti nem jó. Észérveim nincsenek, mindkét oldalnak vannak védhető álláspontjai, előnyei és hátrányai.

Ha valakit esetleg komolyabban érdekel a dolog, és egy kicsit foglalkozni akar a nyugdíjjal itt van egy kis szájbarágás.

 

DE! Megtaláltam a leghitelesebb forrást nyugdíjkérdésben!!!! Megosztom ezt veletek is, parancsoljatok: