"Akció-reakció" rovat

Ahogy azt a Merovingi is többször leelemezte, a világot egy dolog mozgatja: akció-reakció, ok-okozat. A kauzalitás.

Az én jelenlegi posztom is ez alapján jött létre.

 

Akció:

Nemrég olvastam egy himnuszos bejegyzést, amely dicséri a mi Himnuszunkat, hozzáteszem, teljes joggal. Tegnap pedig belenéztem a SuperBowlba. Ott az amcsi himnusz egy sajátos értelmezését hallhattuk a 150-szeres Grammy díjas Xtina Aguilerától. Ez nem az én véleményem, az amcsi nézők állítják, hogy minden idők egyik legszínvonaltalanabb himnusza volt az idei. (Mit érdekel engem, hogy éneklik a himnuszukat.)

Reakció:

Mi lesz abból, ha a himnusz szó találkozik a wttj-vel? Király Linda és Vikidál Gyula, mi más. Csodálkozom is, hogy nem szerepeltek (le) eddig nálam. Érdemes a folyamatot tovább is elemezni. Élvezzétek.

Ok: 1 db Himnusz, 2 kancsó fröcsi, 1 db mikrofon, P. Mobil

Okozat:

Ok: 1 db Himnusz, 1 db külföldre szakadt, kereskedelmi tévé által felkapott hazánklánya

Okozat: