"WOD" rovat

- Na, nézd, az, hogy én nem masszíroznám meg egy férfinak a lábát, még nem jelenti, hogy oké, hogy Marsellus ledobja Antont a harmadikról bele abba az üvegházba, ami szétbassza a nigger pofáját. Velem próbálna így kibaszni. Jobban jár, ha lebénulok, különben hazavágom a kurva anyjába.

-Én szóval se mondom, hogy oké. De te azt mondod, hogy egy lábmasszázs nem jelent semmit. Én azt mondom, hogy jelent. Á, nézd én millió nőnek, milliószor masszíroztam meg a lábát, és mind jelentett valamit. Úgy tetszünk mintha nem jelentene, de jelent, és pont ez olyan baszottul jó benne. Van valami érzéki a dologban. Abban, hogy egyikünk sem beszél róla, de te is tudod, a nő is tudja. És Marsellus is tudta, baszd meg. És a hülye Antonnak is tudnia kellett volna. Ha az ő feleségével csinálja valaki, neki se lett volna humorérzéke. Érted, amit mondok?

-Hát ez is egy szempont.