ez is annyira magyar...

A bérletpénztár nyitvatartása: minden hónap 30-tól következő hónap 8-ig.

A február kivételt képez, mivel ez a szerencsétlen hülye hónap (a barom, ugye!) nem tudja, hogy legalább 30 naposnak kéne lennie ahhoz, hogy kinyitásra ösztönözze a fránya bérletpénztárt.

De a kis butus nem tudta, így februárban csak márciustól lehet bérletet venni.

Értik, ugye?

"És még mielőtt majd egyszer meghalok"... illetve izé, még mielőtt megkérdezi valaki, hogy ez nekem miért probléma, hát csak azért, mert a tárgyidőszak előtti bérletvétellel megelőzhetők az olyan fuckolódások, mint a ma reggeli, amikor is hosszú, kígyózó sorokat legyőzve jutottam bérlethez, volt számla, nyugdíjas nénik és rossz kártyaterminál, pedig mindössze négyen álltak előttem, és akár el is érhettem volna a buszomat. :D Yessss!

Magyarország, bazmeg, én így szeretlek!

Ui.: Megjött Viktor bácsi levele is, úgyhogy a mai nap nagyon ott van karmikus szempontból!