"Pruki" rovat

Én megmondtam (4000 szurkolótársammal egyetemlegesen), hogy nem a Janit kellett volna kibaszni, hanem a teljes csapatot. Szokták mondani, hogy könnyebb edzőt váltani mint, csapatot. Jelen esetben a fordítottja okosabb lett volna, főleg úgy, hogy a Pruki képes ilyen nyilatkozatokra, 2 hónap után:

Prukner László: "Két hónapja vagyok itt, az utolsó pillanatig tartózkodtam attól, hogy bármiféle kritikát megfogalmazzak játékosokkal kapcsolatban, de most már kénytelen vagyok. Néhányan mentálisan nem alkalmasak arra, hogy túllépjünk saját árnyékunkon. Nem nevesíteném meg ezeket a játékosokat. Ide férfiak kellenek! Önálló döntéseket kell hozni a pályán, senkit sem érdekel a régmúlt dicsősége. Azon régen túl vagyunk. Ha ebben sütkérezünk, akkor ki fogunk esni."

Lacikám!!! Ha kéred, ezt még a szerződésed aláírása előtt elmondja neked pár ezer egerszegi, vagy lenti, vagy móri, vagy ajkai, vagy akárki, aki hallott már a bohócligáról.

Na de segítek rajtad, mert még rutintalan vagy Zala és a Tipp-mix világában. Kijavítom, hogy mit kellett volna mondani, ha már úgy is elfogadtad ezt az állást:

Prukner László (trez20 által javított verzió): "Két napja vagyok itt, az utolsó pillanatig tartózkodtam attól, hogy bármiféle kritikát megfogalmazzak játékosokkal kapcsolatban, de most már kénytelen vagyok. A teljes csapat mentálisan alkalmatlan arra, hogy túllépjen saját árnyékán. Nem nevesíteném meg ezeket a játékosokat, mert mindegyik ilyen. Ide férfiak kellenek! Önálló döntéseket kell hozni a pályán, senkit sem érdekel a régmúlt dicsősége. Azon régen túl vagyunk. De mi ebben sütkérezünk, ki fogunk esni."