"Ünnep" rovat

Gondolatok egy ünnepre:

1. Tegnap érintőlegesen voltam a városi ünnepen. Hazafele hétvége indítóként bementem a Féreghez egy jó szájderre. Belépek, két "haver" egyből: Azt tudtuk hogy a hivatalban dolgozol, de azt nem gondoltuk, hogy ennyire fideszes vagy hogy képes vagy kokárdát kitűzni. Én ezt nem boncolgatnám tovább, mert igazából nem tudom eldönteni, hogy kinek a hibája ez a szemlélet. Talán Petőfié.

2. Ünnepel a magyar: Mindenhol tüntetés, ellentüntetés, forradalom, ellenforradalom, szabadságharc és elnyomó külföldiek. 160 év alatt nem változott semmi? Petőfi szégyellné magát.

3. Nálunk falun: Márc. 15? szabadnap? Szőlőmetszés. Most még rápakoltuk pár fa legallyazását, kivágását, mer a környék tulajdonosai műr úgy elhanyagolták, hogy az veszélyeztette a vagyonbiztonságunkat. Sikeresen a bal bokámra döntöttem egy diófát, a fejemre pedig az egyik ágát. Igaza volt Bödöcsnek, a láncfűrész a vidék jedi kardja. De élek, csak rohadtul elfáradtam. Azonban ezt nem lehet összehasonlítani a benti tortúrából eredő fáradtsággal, ez kellemes. Holnap vonyin continue. Ja és hétfőn jöhet újra az oroszlán, hiszen nekem csak ennyi kell a regenerálódáshoz; egy nap érdemi munka, egy kis pihi és egy üdítő beszélgetés egy angyallal:

 Scorpions - Send me an angel