"Old Spice" rovat

Szeretem, amikor az emberek félszavakból megértik egymást, engem. Még jobban szeretem, ha az emberek a pillantásomból megértik, hogy mit akarok.

 

Reggel elfogyott az Old Spice, elhatároztam, délután bemegyek a Rossmanba vagy DM-be, veszek. Meló után, 16:20-kor bementem naivan, gyorsan megfordulok, mi történhet. Akkor még nem sejtettem, hogy Dániel Zoltán áruló és rendőrspicli, valamint hogy ilyenkor kibaszottsokan vannak a boltban. Levettem a két piros kis dobozt, elindultam a pénztár felé. 2 pénztár, 4-4 vásárló. Fasza. Mindegy melyikbe, állok, úgyis az lesz a lassabb. Legnagyobb meglepetésemre az első két vevő gyorsan végzett. Aztán jött az előttem lévő páciens. Bazdmeg, vett az annyi bébipapit, hogy egy erősebb NFL-csapat jól lakna ezzel a mennyiséggel egy kimerítő edzőtábor vacsorájánál, nemhogy valami kis csimpi. Majd vett emellé még pár köbméter pelust és egy két piperecuccot. A pénztáros csajnak lehúzni sem volt egyszerű. Ok. Vége. Mingyá én jövök.

-Más valamit szabad?

-Kérek egy aranymarbit. Hosszút.

-Nincs. Rövid van.

-Jó az is, kérek három dobozzal.

- X forint lesz.

- Tessék itt a kártya.

- Kártya? Az baj, csak a másiknál lehet kártyával fizetni.  Megvárjuk, még ott végeznek, és lehúzzuk. Rendben?

- Rendben.

Még 2 perc. Szomszéd végez, kártya lehúz, összeg, PIN, elfogad. Zsír.

-Van pontgyűjtő kártyája?

-Van.

Még 1 perc. Lehúz, pötyög. Zsír.

-Pontokat gyűjti a füzetbe? Most új akció van. Nem 10%-ot, hanem 15-öt írunk jóvá, ha húsvéti kínálatunkból választ.

-Persze, hogy gyűjtöm.

Persze, hogy gyűjtöd, a kurva anyád.

-Szabad megkérdeznem, akciós húsvéti szalvétát kíván-e vásárolni? Most csak 200 forint csomagja.

-Igen, megnézem.

Te ne néznéd meg???? De én már itt azt hittem, vége, odatesz elé valami köcsög szalvétát, nesze, vidd. De nem, bazdmeg. Van abból is vagy 8 féle. Persze, hogy válogat. Semmise jó neki. Végre megszüli. Vesz vagy 5 csomaggal. Istennek legyen hála. Ezt már kápéval megoldja. OLLÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉ!!!!!!!!!!!!!!!!! Fizet, eltakarodik.

Enyém a pálya. Odaállok a pulthoz, a helyzet által megkívánt határozottsággal a pultra helyezem a sprayt és ránézek a pénztárosra.

Milyen érdekes. Tudta, hogy nem kártyás vásárlás lesz. Tudta, hogy nem gyűjtöm a kártyámra a pontokat. Tudta, hogy nem gyűjtöm a füzetbe se a pontokat. Sőt, még azt is megkockáztatta, hogy húsvéti szalvétát sem fogok vásárolni, így már azt sem ajánlotta fel.

Mitől van ez? Nem is értem.

Mindegy is. Szeretem, ha megértenek az emberek.

Modjo - Lady