"Aszittem, hogy hogy..." rovat

... aztá dehogy.

Amikor olyan 98 körül a kezembe vettem az Animal Cannibals Reggel, délben, este című albumát, majd ronggyá hallgattam, fater felhívta a figyelmemet, hogy az "Az én ágyam" című nótájuk egy igen aranyos húzás méghozzá Dieter Bohlenttől. Most ezzel kapcsolatban nem sok mindent tudok elmondani, talán annyit, hogy a feldolgozásuk még vicces is lett főleg a végén a több nyelvű refrén miatt. Mein Bett ist zu gross, zu gross ohne Diiiich, Baby. Egészen eddig azt hittem, hogy hogy.

De persze kiderült, hogy dehogy. Mostanában sikerült a kocsiban többször rádióznom, nevesítve Petőfit hallgattam. Kiderül, 2012-ben van egy Copy Con nevű arc, aki a Dieter által 89-ben írt, AC által "sikerre vitt" szöveggel újra kiadta az ominózus nótát. Újítás? Shaggy hangján énekel. Remek. A magyar popipar nem fogy ki az új ötletekből. Ez már válság?

Animal Cannibals - Az én ágyam