"Értékelések" rovat

Ryder Hesjedal: “5 kilométerrel a vége előtt tudtam, hogy megnyerem. Hihetetlen Giro volt, amit a csapatom nélkül nem tudtam volna végig csinálni. Nekik köszönhettem ezt a történelmi tettet és persze a feleségemnek, aki a legfontosabb az életemben. Élvezni szeretném a pillanatot, sosem fogom ezt elfelejteni.”

Ivan Basso: "Minden tiszteletem, Hesjedalnak, Rodrígueznek és De Gendtnek, akik megérdemeltem végeztek a dobogón. Hallottam mindenféle pletykát, de garantálni tudom, hogy nem ez volt az utolsó Girom. Kétszer nyertem eddig, mindig ugyanúgy és most is csak végén hibádzott a taktikánk. Most pihennek egy kicsit, majd segítek Vincenzonak a Touron, hogy megvalósítsa az álmát.”

Mark Cavendish: "Michele Acquarone remek munkát vitt véghez. Három érzelmes és nehéz hét van mögöttünk. Most viszont csak a pihenésre tudok gondolni!"

Michele Scarponi: "Sajnálom, hogy nem tudtam felállni a dobogóra. A legjobb olasz lettem, de nem ezért jöttem, hanem hogy a legjobb legyek mindenki közül."

Joaquim Rodríguez: "Minden tőlem telhetőt megtettem. Valerio Piva azt mondta, van időm. Az utolsó kanyarokban pedig még mindig hittem benne, hogy bármi megtörténhet. Mindent kockára tettem a győzelem érdekében. Csak a célban tudtam meg, hogy elvesztettem a Girot. Így még nehezebb!" Természetesen nem vagyok boldog. Kemény dolog 16 másodperccel kikapni, de hát mit tehetek? Gondoljak az időjóváírásokra, amiket nem szereztem meg, a hegyi szakaszokra, ahol mindig a pillanatot vártam? Tudom, hogy a jövőben biztosan nyerek egy fontos körversenyt; ez a három hét ezt megerősítette."

Marco Pinotti: "A Giro felénél, amikor elestem, azt hittem, fel kell adom. A hegyi szakaszokon Tschoppot próbáltam segíteni, de végig az utolsó szakaszra gondoltam. Fontos volt ugyanis a jó teljesítmény. Az Olimpia? Nagyon megtisztelő, hogy én lettem kiválasztva. Az időfutam a világbajnokságon és az olimpián is teljesen más. Ott nagyobb a tét, sokkal profibb az egész."

Matteo Rabottini: "Elégedett vagyok, hogy megnyertem a kék trikót és, hogy kifejezetten jó Girot futottam. Most készülök a szlovén körversenyre, valamint az olasz bajnokságra.”

 

Innen.