"Fesztivállapot" rovat

Megkezdődött az őszi fesztiválszezon, mindenhol van valamilyen fesztivál, amelynek a lényege, hogy egyik sem borfesztivál, de minden tele van borral.

Tegnap volt itthon az őszi fesztivál, amin fellépett valami megasztár, meg a United. Sokan mondják, hogy előítéletes vagyok, pedig nem igaz. Én vagyok a két lábon járó előítélet. Így inkább igaz. Barni az Ain't no sunshine-nal hangolt. Na ne. Ezt azért ne. Aszittem itt vége mindennek, mondtam az elején. Aztán jött egy kis tűzijáték, és elkezdtek zenélni. Zenélni. Ez alatt azt kell érteni, hogy hangszereket vettek a kezükbe és megszólaltatták őket. Nem cd, nem playback, nem laptop dj, hanem zene.

És mi volt a legfurcsább? Jó volt. Volt persze hófehér jaguár is, de volt pl.: Play the funky music wildboar, vagy Cosmic girl is. És ami a legjobban tetszett az előadásukban (most úgyis ilyen időszakom van):