"Három nap, Három zene" rovat 1. nap

Óriási három nap volt. Jóféle borok voltak, jó programok, és sikeres volt a közlekedés-szervezés (minden szolgáltató gyors volt és rugalmas, pl. akkor indultak a járatok, amikor kellett nekik, jófej volt a taxis is), így megmentettek minket egy jó félóra városi kommandózástól.

Megéri elmenni itthonról. Három nap alatt három különböző forrásból hallottam új és jó zenét. Ebben az a meglepő, hogy igazából nem új zenék, csak nekem újak. Régebbi szám mind, csak valamiért eddig én még nem hallgattam őket.

1. nap - Anna and the barbies

Rengetegszer elmondtam, de elmondom még, hogy magyar bulizenekarként felálltak a HR mellé a dobogó legfelső fokára. A Don't fit in-t ismertem, mint később kiderült, a Gombócot is ismerem, de nekem ez a szám tetszett meg pénteken: