"Három nap, Három zene" rovat 2. nap

Kaptam könyvet névnapomra, brokkolikrémlevest, amikor egyértelműen megmondtam, hogy gyümölcslevest kérek. Kaptam mandula nélküli mandulás rizst és koktélcseri nélküli mojitot.Kaptam Verbist, amiben egy értelmes dolog volt: Them Crooked Vultures.

2009-ben alakultak. Én hol voltam akkor, hogy ezt eddig nem láttam???????????????????????

A három tag ugyanis Josh Homme, Dave Grohl és John Paul Jones. A basszeros majdnem McCartney lett. Aki nem szereti a Queens of the stone age, a Nirvana, a Foo Fighters illetve a Led Zeppelin zenéjét az ne hallgassa meg a következő számokat. Tegnap nekifutásból végigpörgettem az albumot, én imádom az ennyire erős gitárzenét. Egy albumuk jött ki, valszeg több nem is fog. A sláger a New Fang lett, nekem jobban tetszik az Elephants és a hangulata miatt a következő szám. Persze ehhez hangulat is kell. De ez nagyon jó lett: