"Eset" rovat

Megint kitaláltam egy történetet.


Tegyük fel, hogy valaki biztosítót váltott novemberben, mert nagyon drága volt a kötelezője. Januárban a régi biztosító ki is küldi az elszámolást, minden rendben.

Majd január 16-án az új biztosító küldd egy levelet, hogy hívjam fel őket, mert nem sikerült a szerződő fél azonosítása. Amennyiben nem hívom fel őket a levél keltezésétől számított 8 napon belül (lehet, hogy egy-két nálam okosabb embernek lenne egypár eljárásjogi észrevétele), akkor elveszik a bónuszfokozatomat és visszabasznak A0-ba. Jólvan, ti akartátok, én telefonálok.

Most azon a részen ugorjuk, hogy 5x jártam végig a telefonom billentyűzetének gombjaival az egész menüsort mire eljutottam oda, h kapcsoljanak valakit, persze ő nem az illetékeshez kapcsolt, hanem vissza főmenübe... kértem visszahívást. Párhuzamosan írtam egy mélt is nekik, hogy élek, nyolc napon belül bármit leegyeztetek postán, mélen ,telón, amin akarjátok, csak ne vegyétek el a bónuszomat. Visszahívtak.

-Haló.

-Jó napot! XY biztosító, visszahívást kért. Tudok segíteni.

-Persze. Küldtek egy levelet, hogy a szerződő felet nem tudják azonosítani.

-Értem. Megmondaná a rendszámot?

-Persze mondom. - bediktáltam.

-Kis türelmet kérek. Á, látom a problémát. Az autó trezeguet20 (8960 Lenti, Takarék köz 1., anyja neve XY, születési hely idő Zeg.1985.04.30.) nevén van. A szerződő fél viszont dr. trezeguet20 (8960 Lenti, Takarék köz 1., anyja neve XY, születési hely idő Zeg.1985.04.30.) lenne. Elképzelhető, hogy akkor ugyanarról a személyről van szó?

Erre csak annyit tudtam mondani, hogy:

-Ugye ezt a kérdést most nem tetszik komolyan gondolni. Ugyanaz a lakcím, a születési idő és az anyja neve is???? A névben pedig egy doktori eltérés van? Igen elképzelhető.

-Nem kellett volna ilyen hangnemben válaszolnia, elég lett volna egy egyszerű igen is.Tudja minden adathibát meg kell vizsgálnunk sok volt mostanában a csalás. Bár így utólag belegondolva, lehet, hogy az ön esetét magunk is kikövetkeztethettük volna. Akkor most megpróbálom így lekérdezni, jövő héten hívjon fel minket, hogy sikerült-e az adategyeztetés.

-Remek, mindenképp telefonálok.

Nemtom még mit lehet kitalálni... Mit fog hozni még ez az év? Még csak január van!!  :)))