"Csörr" rovat

A titkárnő kijelentette kedden, hogy lecseréli Lady Gaga - Bad Romance csengőhangját, unja. Jó, nem tulajdonítottam ennek különösebb jelentőséget. Szerdán már az új csengőhang szólalt meg; Vamos a la playa - Neoton família. Uh. Egy nap türelem után ma átmentem hozzá, és megkérdeztem, hogy bizti nem akarsz másikat választani? Tuti nem volt más? Mondja, de volt, gondolkodott a "Pago pago"-ban és a "Holnap hajnalig"-ban. Annyit mondtam neki, ha most ezt hallanák a pécsi haverok, először megszakadnának, majd megkérnének téged, hogy váltsd naponta ezt a három számot csak az én kedvemért, és fél óránként csörgetnének téged. Végül megegyeztünk egy Toto - Afrikában. Mindenkinek jobb így. It's gonna take a lot to take me away from you, there's nothing that a hundred men or more could ever do. Jobb így.