"Gaudeamus..." rovat

1. A héten összeültünk sörözni volt áltsulis osztálytársakkal. Jó volt. Tanultam. Egyikük lezárva egy témát ennyit mondott: "Á... Nem értem a nőket."

Erre a másikuk válaszolt: "Nem kell őket megérteni, szeretni kell őket. A legtöbbjét lehet szeretni. A legtöbbje szereti, ha szeretik őket. És amúgy is, minek akarod megérteni őket? A nők értik egymást. És? Utálják is egymást. Kell ez neked?"

2. ... igitur, Juve-milán kettő null.

Szomszéd étteremben ballagás. Szituáció fél négykor: Apuka (140 kg) totttál elvörösödve, nagyon büszkén, Buddhában ül és mondja az aktuálisan távozni kívánó vendégeknek:

-Ne menjetek még!

-De, de, mennünk kell.

-Egyetek valamit még!

- Köszi, de dél óta folyamatosan eszünk nem vagyunk éhesek.

- Akkor igyatok valamit még!

- Á, nem vagyunk szomjasak.

- Akkor egyetek még valamit!

És ez a három kérdés ismétlődik, amíg valaki a távozó vendégek közül (általában anyu) fel nem rúgja a patthelyzetet egy "Józsi! Induljál már meg!" utasítással. (Persze amíg Józsi előtt van valami étel vagy ital, addig nem tudnak elindulni. ) Örök harcok. :):):)

Este radírozok egyet. Leszünk vagy 30-an. Itt lesz mindenki, akit szeretnék. Majdnem mindenki.

Kutya fáradt vagyok, nem lesz nehéz resetelni. A rengeteg szesz mellé kaptam egy parfümöt is Öcsitől. Ezek szerint nem csak alkoholista vagyok, hanem büdös is. :)