"Összefoglaló" rovat

1. Bisztronómia: A múltkor csináltam egy ricottás-kapros tésztasalátát (eredetileg ruccolás ricottás saláta, de itthon inkább legyen kapor). Ekkor világosodtam meg, hogy tulajdonképpen a túrós tésztát is el lehetne így készíteni. Magyarosítottam a digó tésztasalátát és csináltam túrós tésztasalátát hideg tésztával, jó sok tejföllel, túróval, és persze sok-sok apróra vágott, pirított szalonnakockával. Sokkal jobb, mint az éttermi, főleg mert nem keveredik a hideg és a meleg. Jövő héten sütni fogunk kinn, valszeg megcsináljuk köretnek, meglátjuk úgy mit tud.

2. Öcsém volt Nyíregyen lagziban, csináltattunk tortát Erzsi nénivel, lássák, mit tudnak a zallai öregasszonyok! Ki is rakták a Vikiék a főasztalra maguk elé! :):)

(Azért nem rossz az ajándékba kapott pár liter aszú, szatmári szilva és barac se.) (Sajnos nem tudtam jól megfotózni, de 2 galamb összefont gyűrűvel a szájában, 5 rózsa és a talapzat.)

IMG335.jpg

IMG333.jpg

3 .Essél bazdmeg, essél...