"Szék" rovat

Beadtam az illetékes törvényszékhez egy közhasznú közalapítvány alapítójának a módosítóját, saját főből, mindenféle ügyvédi segítség nélkül. Egész elégedett voltam magammal addig, amíg az egyik titkárasszony hiánypótlást nem írt ki; mikor máskor, mint amikor én szabira mennék (bár ugye ő ezt nem tudja). Szóval az agyvérzés környékén itt ülök, hiánypótlást és új alapítói határozatot hegesztek, amikor elérek a hatodik pontig a végzésben. Eredeti megfogalmazásom:

-A Kuratórium döntéseit általában egyszerű szótöbbséggel hozza. Szavazategyenlőség esetén az elnök szavazata dönt.

-Kétharmados szavazattöbbség szükséges: az Alapítvány éves gazdálkodási tervének és költségvetésének, valamint az éves gazdálkodási beszámoló és a közhasznúsági jelentésének az elfogadásához.

A hiánypótlási felhívás szövege:

... az Ectv. 37.§ (2) bekezdés d.) pontja kimondja, hogy az alapító okiratnak tartalmazni a kell a közhasznú szervezet éves beszámolója jóváhagyásának módjára vonatkozó szabályokat. Tehát azt, hogy a kuratóriumi ülés az éves beszámolót milyen szótöbbséggel hagyja jóvá (pl: 2/3-os, egyszerű szótöbbség, vagy egyhangúan), ezt is bele kell foglalni az alapító okiratba.

Én ehhez hülye vagyok, pályát kéne váltanom, lőjetek le, nem értem. Beadom még 1x ugyanígy, leszarom.