"Hétfőre" rovat

Klasszikus hétvégét tettünk a legendáriumba. Kicsit erős volt. Hatalmas hambikat sütöttünk, Hajni saját kezűleg csinált bucit és húspogit, Andi BBQ szósz és valami romulán mártást (olyan íze van, mint a mekis hambinak, óriási) és még az Edinka is hozott egy vájling sajtospogácsát. Mi az öcsémmel meg a Gerivel bevállaltuk a munka oroszlánrészét: ittunk. (Na jó, megsütöttem a húspogácsákat meg a kalbászt, meg csináltam egy vödör salátát is.)

De az a jó abban, ha 4 órakor nekiesel a sütésnek, hogy éjfélkor simán party off. Nincs benne több, mindenki kikészül. Vettem egy üveg Red Staget, amit a Gergővel ketten el is fogyasztottunk. Mindenkinek nagyon ajánlom, iszonyatosan bejövős. Mézesmeggyes viszki. Nem volt több kérdésem, amikor megláttam. Rengetegen eljöttek, még az Indián is ideért Britanniából.

Vasárnap este elmentünk még Zegre, megnéztük a Riddicket, mert én azt szeretem, ez a defektem, bírom az öreg Vint. (Kivéve az autós hajkurászós fosait, abból nem láttam egyet sem.) Hallottam egy rettenetesen súlyos nótát a Petőfin. Napséta. Rápróbálok a héten diaporámát csinálni.