"Kedves kedd" rovat

Ma hivatalosan is gyógyultnak nyilvánítottak a cardiobetegségből. Azért az aranyos volt, ahogy a doktornő megkérdezte:

-Te, mindegyik vérmintád tökéletes, a második vérmintádban (Vonyarc után levett) viszont kicsit magas a Gamma GT. Esetleg fogyasztottál a mintavétel előtti héten alkoholt?

-Milyen mennyiségre gondolsz doktornő? Pár sört lehet, hogy ittam.

-Ez nem pár sörnyi mennyiséget jelez. Elképzelhető, hogy fogyasztottál röviditalt is?

-Elképzelhető. :)

-Mindegy, a lényeg, hogy amiatt van a kiugró érték nem betegség miatt. Tökéletesek az eredmények, ahogy egy 28 évesnek lennie is kell. Folytasd  a megkezdett kúrát, idén még -10 és akkor rendben megy a súlyvesztés tovább.

Kezdek visszatérni minden értelemben. Mivel ma zöld utat kaptam, ennek örömére elmentem, és edzettem egy nagyot.

Ha valaha végeztél valami teljesítménysportot agyürítés, gondolatrendezés és saját magad leszedálása végett, a következő videót érteni fogod. Nekem hihetetlenül bejött. Minden bicajozás, futás alatt folyamatosan jár az agyam, kiváló gondolatrendezés. Akárki is találta ki ezt a videót, egy isten. Tökéletesen ráérzett a lényegre. Ha epilepsziás vagy, vagy érzékeny lelkű, akkor ne nézd meg.