"Hétvégére" rovat

Ez hosszú pár nap volt. Nem volt rajtam zöld, sem semmilyen csontból, agancsból, agyarból faragott az ünnepélyes szerződéskötéskor, ami hiba. Kaptam feladatot és sok-sok szabályzatot, mert a szabályzat az fontos. Kaptam feladatot is, még jó, hogy nem dolgoztam egy percet se, de hétfőn már referálnom kell két új tv-ből.

Tegnap megvolt a könnyes búcsú az apparátus előtt. A Kósa mindent megtett annak érdekében, hogy elröhögjem magam a búcsúbeszédem alatt, de nem járt sikerrel. Rengeteg városis promót kaptam a PM-től (pl városi címeres Villánnyi cabernet), a pénzügyesektől még több "könyvet". Kaptam egy tök igényes (tényleg!) faliórát, ami pont jó lesz az albiba, bár az előttem ott lakó otthagyott egy rózsaszínű műanyagrózsákkal körbedíszített órát, még gondolkozom, hogy melyik legyen kinn.:)

Kaptam két tollat. Egyiket a teljes apparátustól egyet meg személyese egy munkatársamtól. Vittem papírdobozt, mert láttam, hogy a filmekben úgy csinálják a nagyok, Belepakoltam és eljöttem. Nice play, baby!

Ezekkel kapcsolatban mindenképp a Kowának az új száma jutott eszembe, főleg az első két sora, miszerint Ahonnan jöttél elillan, merre tartasz sehol még. Az élet a kettő között van, A Sors furfangos ajándék. De mára van a két klasszikus számom, annak ellenére, hogy a napsütés nem adja alájuk a hangulatot.