"Kedves kedd" rovat

Vettem foteleket a Jyskben, szép fehéreket. Ők azt írták rá, hogy beige. Eredetileg téglaszínűt akartam (szerintük terracotta, szerintem az egy mediterrán építőanyag), de olyan nem volt. Vettem sört, jöhetnek az alvállalkozók összeszerelni a foteleket. Vettem bárszék szerű konyhaszékeket is, amik szintén egész jól néznek ki.

Viszont sikeresen kizártam magam a lépcsőházból bepakolás közben, ami miatt fel kellett csörgetnem a földszinten lakó saját maga által önállóan megválasztott hátmester mammert, aki üdvözölt, elmondta, hogy mik a szabályok, melyik a villanykapcsoló és melyik az ő csengője, amit mindenki megnyom, mert összetéveszti. Megkérdezte, hogy végülis a Markusovsky kórházban vagy a magánklinikán dolgozom-e, mert itt már a lépcsőházban kiderítették, hogy valami doktor jött ide.

Alakulok, holnap edzés, és csütörtökön szőnyegbeszerzéssel folytatódik az otthonossá tétel. Nyári muzsika. :))