"Hétvégére" rovat

A hétvégén összefutottam a volt áltsulis osztálytársammal és beszélgettünk egy jót. Előjött a klasszikus zeneszöveg félrehallós korszak. Eszembe juttatta, hogy mekkorát veszekedtünk a C'est la vie - Vár ránk a nyár című nótáján, ahol én meg voltam győződve, hogy azt éneklik, hogy "te, meg én és a lány", de ő váltig állította, hogy úgy van, hogy "te,meg én és anyád". Nemtom melyik jobb.... :)

Viszont nekem ma új értelmet nyert az anyák napi bevonuló nóta. Az, amelyikben azt kellett volna énekelni, hogy "Már megjöttünk ez helyre...", viszont mi, jól képzett zalai ovisok-iskolások, tudtuk, hogy nincs olyan, hogy Ezhely, hanem olyan van, hogy Keszthely. Azt ugyan nem értettük, hogy miért kellett azt énekelünk, hogy  Már megjöttünk Keszthelyre, amikor rohadtul nem is ott vagyunk, de azért énekeltük serényen. Szóval a valódi értelme: Már megjöttünk Szhelyre. Majd 20 éves fejtörő oldódott meg!

Birdy. Jasmine Van den Bogaerde. 17 éves. Brit tehetségkutatós. Jól időzített megjelenés. Megérezhető nóta így decemberben. Nálam elmegy. If these wings could fly.