"Sűrűs hétvége" rovat

"I will not rest until my work is complete. I press on with renewed purpose. I will not falter. I will not waver."

1. Szétvágtuk a fürdőt. Pontosan így értsd. A kád 260 kiló volt. Öntöttvas. Amíg levittük az öcsivel a másodikról, rendes fogytunk vagy 5 kilót. Az ablak már új. Jövő héten kész. Gyönyörű barna-bézs színkombinációt választottak, szép lesz. :)

2. Jól megfáztam. Rájöttem, hogy a mézes teában a citromot érdemes lehet kicserélni valami másra. Finomabbra, egészségesebbre. :)

CAM00478 (Large).jpg

3. Kis magyar falusi demokrácia. W. T. T. Fokken J:

- Mama, aztán voltál szavazni?

- Igen, fiam.

- És kire szavaztál?

- Azt nem tudom.

- Hogyhogy nem tudod?

- Hát nem vittem magammal az olvasószemüveget.

- És?

- Hát megkértem a fiatalembert, aki ott volt, hogy jöjjön be segíteni. Ő meg megmondta, hogy melyiket kell behúzni.

- Ó... Nagyon segítőkész.

- Igen, az. Rendes gyereknek látszott.

- Már értem. :):) És jót húztatok be?

- A fiatal ember azt mondta, hogy jót.

- Akkor jó, meg vagyok nyugodva. :)

4. Jövő hétre. Kedd és szerda a sorsfordító nap. Kifordulhat a világ a sarkából. This is ourselves under pressure.