"Kedves kedd" rovat

Kommentár nélkül, mint a hírtévén.

"Te még fiatal vagy. Még. Még mindent magadnak akarsz. Ez rendben is van. Ennyi idősen én sem akartam közösködni. Én is azt mondtam, ide nekem az oroszlánt is. Nézd. Azt már tudod, megtanítottuk, hogy csak két dolog miatt pereskednek a férfiak; a hölgyek és a vadászat miatt. (Itt továbbra is és ismételten eufemizálnék, az eredeti idézetet meghagynám mindenki képzeletének. A szerk.) A vadászat benn a cég tevékenységei között, a másik nincs. Még nincs? Nem tudom."

Közben elmosolyodik.

Azonban azt nem árt tudnod, hogy a kettő közül az egyiket normális keretek között, minden súrlódás nélkül, rendesen meg tudják osztani egymás között a férfiak, főleg ha jó haverok.

De a vadászatot nem. Az vérre megy. Minden értelemben. Ezért is vagyunk itt most a bíróságon."

Majd végighallgatom ezt az albumot. Ezek után főleg.