"Komolyabb poszt" rovat

Régóta érő, sokáig piszkozatként parkoltatott, aszalt, savanyított, befőzött, kihűtött, dunsztolt, megkezdett, be nem fejezett, kicsit felmelegített, majd kihűlt, beküldött, visszaküldött, félretett, elveszített, megtalált, kivizsgált, ismét elveszített, három hónapra tőzeg alá temetett, gyújtósként hasznosított, komolyabb, de nem teljesen komoly poszt. Lesz benne halál, líra, SW és én megmondtam.

Csak akkor nyisd meg, ha nagyon akarod. Saját felelősségre. "If into the security recordings you go, only pain will you find."

I. Én megmondtam.

1. Lehettem volna valaki más, de más az valaki más lett, mert a szerencsét keserű cseppekben diktálta belém akkor az élet.

2. Az amerikaiak jövőbe látnak és piszok jó tervezők. 2014-ben írtam egy cikket arról, hogy azt tervezgetik a republikánusok, hogy az egyébként hagyományosan ott tartott  elnökjelölő gyűlésüket (Republican National Convention, RNC) elpakolják Clevelandből azért, mert a Bron hazatért. Már akkor borítékolták, hogy a Cavs nagydöntőt fog játszani, és nem akarták, hogy időpont ütközés legyen.

Nagydöntő lett, sőt bajnoki gyűrű, történelmi fordítás. Az RNC-t pedig megtartják júliusban és megválasztják a Trumpot gondolom. Ehhez nem kell jóstehetség.

3. A Sárgatrikós fut fel a Ventoux-ra. Éreztem a meglepetést. És nem láttam élőben. (Ami viszont utána történt, az egy külön poszt témája lesz, ha lesz.)

II. Halál.

"Death is a natural part of life. Rejoice for those around you who transform into the Force. Mourn them do not. Miss them do not. Attachment leads to jealousy. The shadow of greed that is. Train yourself to let go of everything you fear to lose."

 

III. Líra.